.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصويب سند توسعه ساري با 600 ميليارد تومان

فرماندار ساري گفت: سند توسعه مركز استان مازندران بر اساس سند چشم انداز توسعه كشور با تصويب 609 ميليارد تومان تنظيم و به استانداري ارسال شد.

محسن زارعي امروز در جلسه شوراي اداري اين شهرستان افزود: اين ميزان اعتبار در زمينه‌هاي عمراني، امور زير بنايي و طرح هاي فرهنگي و اجتماعي هزينه خواهد شد.
وي با اشاره به شدت يافتن تحقق مصوبات دولت در استان مازندران اظهار داشت: شهرستان ساري در سفر هيئت دولت به مازندران 67 مصوبه داشت كه 27 مورد مختص به شهر ساري بوده است.
زارعي درباره استفاده ساري از تسهيلات زودبازده خاطر نشان كرد: شهرستان ساري در سال گذشته 130 ميليارد تومان در اين زمينه اعتبار داشت كه 40 ميليارد تومان آن به بهره برداري رسيد.
وي از اختصاص 152 ميليارد تومان از محل همين اعتبارات به شهرستان ساري خبر داد و بيان كرد: با تخصيص به موقع اين اعتبارات 10 هزار فرصت شغلي در مركز مازندران ايجاد خواهد شد.
فرماندار ساري ساماندهي سواحل، تسريع در پروژه كمربندي‌هاي شمالي و جنوبي ساري، مرمت جاده ها و ساماندهي يك ميليون متر مربع از رودخانه تجن را از مهم ترين طرح هاي عمراني ساري برشمرد.
وي در پايان با اشاره به اينكه در قبل از دهه فجر ساري از داشتن 12 اداره خدماتي محروم بوده است گفت: در طول دهه فجر 12 اداره نظير فرهنگ و ارشاد و بازرگاني در مركز مازندران راه اندازي شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.245 seconds.